Videoblog, którego założyłyśmy z nudów :> Ma na celu rozśmieszenie innych, robienie z siebie debila i takie tam xd Nie jesteśmy żadnymi gimbusami, hipsterami itp. Nasze zachowanie jest ironicznym przedstawieniem takich właśnie osób.
Dziękujemy za każdy komentarz, jest on dla nas motywacją do dalszego działania :) Prosimy tylko, byś nie zostawiał/a tutaj swojego linku. Jest od tego zakładka "SPAM". Dziękujemy pięknie :)
Lubię to ! ; D
OdpowiedzUsuń